søndag den 23. januar 2011

Januar billeder

 Søndag eftermiddag togvi en tur til Ry.
Det er længe siden jeg har været der og vi trængte til at komme ud og gå efter en formiddag med reng og oprydning.

Desuden har vi fået en ny kamara, en canon A490 med batterier. Den skulle prøves , så her er der nogle fantatiske flotte billeder

Dette her skinner solen på vandet og der lægges en dis. camaraen bestemmer selv hvordan det skal tages. Med eller uden bliz og om det er med ansigter eller landskab finder den selv ud af.
Min den anden som , som jeg også er glad for skal man eller kan man indstille på forskellige motiver.
Erling der skuer ud over det hele og for pludselig øje på mig....

Måske bor der en mose heks dernede????
Det var en god tur med  Januar solskin..
Dem må vi ha nogle fler af...
Tror jeg vil ta nogle billeder af hver måned her på bloggen.





Ingen kommentarer: