fredag den 30. december 2016

De gode gaver

For første gang i mit liv , har jeg fået advents gaver .
Som barn brugte vi det  ikke, for det var ikke noget man gjorde.
måske kom det senere, men så var jeg vist blevet for stor.
Derfor blev jeg glad for min datter Elisa hjemmehæklet jule advents gaver lavet specielt til mig.
Da hun var skolepige, var det ikke det hun interesserede sig for.
I dag har hun bare øve sig og øvet sig indtil at hun er blevet langt bedre end mig.
Fra venstre til højre . En øre varmer, juletræ (skal hænges op) og mistelten og et glas med bolcher og hæklet rød,hvid og sort varmer eller pynt til glasset.
DET andet store overraskelse af gaver var en julegave.
En rigtig stor chok at få et billet til Kim Larsens koncert til den 1 juli.
Dejlige gaver der luner .
Det kan man kun blive glad for.


Ingen kommentarer: