lørdag den 11. april 2009

Foreberedelsen til besøg af de" kongelige".

Påskelørdag har jeg brugt på at gøre huset præsentabel til de "kongelige" besøg i morgen.
Dvs støvsuget og vasket gulv, gjort toilettet nuller fri og sættet nye gardiner op i soveværelset som vores nabo har syet til os for 3 år siden..(puhh ha) flovt at det først er kommet op nu.
derudover har vi også været ude og handle og hele Århus og omegn havde den samme ide at handle i dag...
Nå ja..rart for jer udenforstående hvem de kongelige er...nej ikke Margrethe og Frede osv men min svigerfamilie hehe....:-)
Nu føler jeg mig da bare brugt...?? Kan godt mærke jeg ikke er i træning med at gøre rent ...
Godt at øve sig for jeg mærker at jeg snart skal ud og svinge moppe stangen igen.

1 kommentar:

Malene Klejs sagde ...

Nå så det er altså ikke kun mig der farer rundt og shiner op inden svigermekanikken kommer.
Du må da gerne øve dig hjemme hos os...hehe

HARHAR...Bekræftelsesordet for at kunne sende denne besked er sørme gorentnu..læs: go rent nu..det er skæbnen