mandag den 29. juni 2009

!0 år er gået

10 år er gået på det samme arbejdsplads for min vedkommmende...
Tænk 10 år og hvor er det blevet af og hvad pokker laver jeg der??
I dag på arbejde eller faktisk i går har jeg været der i 10 år.
det er f---- længe for det næstlængste er 5 år.
Hvorfor er jeg blevet hængende?
Godt spørgsmål?
Ja jeg forstår det stadig ikke, men tror det er fordi det er en arbejdsplads hvor alt sker?
Det er en arbejdsplads hvor du ikke hvem du taler med for dagen er omme?
Det er en arbejdsplads der har givet mig meget.
der er en bestemt stemning som man ikke finder andre steder.
det er arbejder der giver en mange sygedomme og det er en arbejdsplads der giver en mange sejre og nederlag.
det er en arbejdsplads der ikke giver en mange penge men det er en arbejdsplads der giver en masse oplevelser.
ja hvad jeg arbejder med?? hospitalsrengøring...........:-)

Ingen kommentarer: