onsdag den 12. august 2009

Minder er altid godt at ha

Jeg indrømmer jeg læser mange af disse blogger ,som min datter har på sin liste.
I dag læste jeg om 1 skoledag for 0 klasse og så kom jeg til, at tænke på min datters 1 skoledag.
Dengang hed det børnehaveklasse.
det var en stor dag for hende. Husker tydelig hvor glad og stolt hun var. Husker også at hun havde en fin kjole på og vejret var strålende.
Jeg husker hvor stolt jeg var og hvor glad jeg var og slet ikke bange-ked af det.
Jeg husker Erling og jeg hentede hendes lillebror i børnehaven og vi flottede os med træstammer, en slags kage, som vi tit købte med hjem, når det var fredag eller når vi var glade.
Siden den dag har hun altid været glad for at gå i skole og hun fortsætter stadig bare på den anden siden af bordet, som lærer. Meget tankevækkende...

Ingen kommentarer: