fredag den 20. november 2009

Det er ikke til at tro det??

 
Jeg undres når jeg læser om folk der tror at svoneinfluenza er harmløs og overdrevet.
Det beviser hver dag på mit arbejde, at deter alvor.
Flere og flere er kommet til..
Mange er sikker hjemme og passer sig selv..
DEet gir ekstra arbejde for os derude på sygehuset..
Rigtig meget..
Det fylder, i vor arbejdsliv, så derfor synes jeg dem som sir "ejj- det er da bare medie er puster det op". ved hvis ikke hvad de taler om.
Jeg skal være glad for hvis jeg ikke blir ramt.
Håb på du ikke blir ramt
god weekend til jer alle.

1 kommentar:

Malene Klejs sagde ...

Hej Moster. Ja det er en slem omgang. Vi havde lægen på besøg og da jeg lukkede op stod han derude med maske og plastikhandsker. Vi har allesammen ligget med H1N1 eller influenza A som den også hedder.( Svineinfluenza er endelig et misvisende navn da det intet har med svin at gøre) Hvis feberen ikke faldt efter 2 dage og vi ikke fik væske nok, så var det ind på hospitalet, men heldigvis er vi nogle seje (jyder) så vi klarede den alle i total isolation på 9 dage. Nu er vi raske (7-9-13) men H1N1 er den VÆRSTE influenze jeg nogensinde har haft. Simpelhen skrækkelig!!