onsdag den 27. januar 2010

Min køleskab er en opslagstavle

Jeg blev tagged af Klejs78 .  Vis din køleskab .Hun har vist glemt at vi har flyttet alt over  til opslagstavlen som er lige ved siden af.

På disse tre billeder er den 1 os to bedste med vores børnebørn. Karrebæksminde vores yndlings ferie sted og Max charmetrolden.
så hænger der en gris som vi fik dengang vi fik at vide vi skulle være mormor og morfar...
Missen er varsel om vi skal til bryllup.
Den nederste er kalenderen med vores engle der passer på os og meget fine nipsenåle som manden i huset har købt.
vores dørklokken er der også. Hvis vi få lyst til at købe pizza kan man også få det herude.
Alt det minus nipsen og ring klokken kommer fra køleskabet. Undskyld Klejs for jeg ikke fik tagget dit navn herpå, men det kan jeg ikke finde ud af. Hvem der vil fortsætte med køleskabet ved jeg ikke?? da jeg ikke aner om derer nogen der ser min blog.


Posted by Picasa

1 kommentar:

Malene Klejs sagde ...

Og så fik du også lige vist dit blinklys..haha..
ellers en meget personlig opslagstavle. Har alle da en pizza brochure på deres køleskab/opslagstavle? Bestiller I meget pizza?..haha