søndag den 14. februar 2010

Drenge!!!

Jeg har fået min tålmodighed sat på hård kurs ved at skulle have begge børnebørn på samme tid.
Begge er drenge men alderen er 2 og snart 5 år.
Der er meget i mellem dem som godt kan sætte sin bedste til vægs...
Sjove guldkorn er det også blevet.
De kunne være rigtige søde mod hinanden, men også kunne  de toppes.
Eks..har jeg en lille kanin som sikkert er ca 10 cm..
Den slås de om at ha.
Jeg spurgte Romeo ( den ældste) hvorfor de slås om den, for der er jo så meget andet.
Han sagde ,det var den eneste der var så lille...
En anden lille guldkon kom der også fra Romeo..som sagde " farmor, din briller er i stykker" se billedet..
Jeg måtte forklare det var designet sådan.
Så er der time out i mellem tiden og den ene ser tv og den anden drømmer sødt..
Dejlige unger ....

Ingen kommentarer: