tirsdag den 27. april 2010

Rask..og arbejdslivet

Siden sidst med en løbende vandfald er det nu blevet indtørret snævret vandløb så det er til at holde ud.
Jeg har fået masser af kommentarer på arbejde over min forkøelse.
En  anden stor samtaleemne er min arbejdskollegas sølvbryllup den 11 maj.
Nu læser hun ikke min blog såh derfor skriver jeg rolig om det.
Det hele startede med ca før jul spurgte hun om fri dagen før og efter den 11 maj.
Hun var meget oprørt over at lederen blev eddike sur og sagde nogle grimme ting til hende over hendes bedende om fri.
Dumme kælling sagde hun.
Jeg sagde til hende at hun kunne bare fortælle hvorfor hun skulle ha fri så var hun da mere fleksibel,
men det nægtede hun, fordi man er jo ikke berettet til at fortælle hvorfor man skal ha fri.
Tænk da jeg snakkede med lederen i sidste uge sagde hun til mig ang vi ville synge morgensang og fejre hende..
"Lissi, der er kun 4 der få lov til at få fri, så må i bestemme hvem det skal være. I skal gå præcis kl 7 og være omklædt -tilbage præcis kl 9..."
Jeg tænkte det skal da være løgn.. Det her sang begynder kl 7 , så vi skal være der før og vi har kaffepause fra kl 9-915 og først der starter vi.
Dumme kælling tænkte jeg endnu engang..Tænk hun gør alt for at ødelægge enhver glade.
Ja sådan en leder er ikke en god , egnet leder vel??
Nu er der ingen der svarer på det spørgsmål men  det gør jo arbejdslivet surt for os.
Synes i ikke?
Vi har det dejlig i denne uge for hun har ferie..jubiiiii!!!!

Ingen kommentarer: