tirsdag den 12. oktober 2010

Mormortid

for ikke at forglemme , har jeg også noget mormortid,.
Faktisk er jeg så  heldig , at jeg få en masser hvis jeg fik lov.
Jeg henter ham gerne i børnehaven og det synes jeg er sjovt.
Husker selv fra mine børn når vi hentede dem fra børnehaven eller fritidshjem, så var det en god måde at få at vide hvad de har lavet derover.
jeg synes Max børnehave virker til at være en god en.
For hvergang jeg henter ham kan jeg høre-se at hans ordforråd er blevet større.
I dag da vi gik ud fra børnehaven, sagde Max før jeg så det..
"nejjj en stor bus" og ganske rigtig kom der en dobbeltdækker bus rundt om hjørnet.
Ja billedet er jo fra Max ferie  hos os i sommer, men den er dejlig frisk i dette kolde tid.
Har jo ikke fotoapperaten med, når jeg har været på arbejde før jeg henter ham.
Kan godt mærke at nu er jeg træt efter sådan en lang dag, men alligevel en god dag.

Ingen kommentarer: