lørdag den 2. oktober 2010

Strik kursus på Cbg

Ja endelig kom billederne ind her på min side.

Jeg har jo som bekendt været på kursus for at blive klogere mht at strikke og jeg har såmænd også hæklet.
Vi arbejdede fra morgen til aften ..fra kl 9 til 23.
Det var en rigtig godt kursus og jeg fik lavet meget.
Der er nogle billeder af mine medkursister og de arbejdede meget fligtig.
Nogle var erfaret og andre nybegynder men der var plads til alle.
selvsamme weekend havde høreforening et kursus også.
Jeg var så heldig at være tilstede til showee hvor der kom en tengsprogtolk til musikken.
'Det var rigtig rigtig godt og kan bestemt anbefale det.
fik lært en masse sange som jeg ikke vidste hvad det handlede om.
Så jeg fik afstesset mig derover og er klar til at klare en ny uge på arbejdet.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: