lørdag den 2. april 2011

Fødselsdag i dag , ja det har jeg jo

Der har været lidt blog stilhed, men det er fordi min mor døde i mandags, så alt blev anderledes end vi regnede med. Vi skulle have været ude og rejse til Amsterdam. Billeterne var købt og betalt. Vi glædede os og havde planlagt hvad vi skulle se, men så blev min mor syg og døde og alt blev anderledes . Derfor blev min fødselsdag fejret sådan lidt stille. En tur til Silkeborg og se byen og vandet.Spise i resturant Underhuset. Så hjem med kager og senere spise culotte steg. Nyde den gode vejr der kom idag. Se tv og snart i seng. Næste uge kommer det store prøvelse. Begravelsen og oprydning. Så skal vi også have en dejlig aften på Jensen bøfhus med mine børn og dem der følger med.(Det er forhåbentlig ikke en prøvelse):-) Lidt mærkeligt ferie vi nogensinde har haft.

Ingen kommentarer: