torsdag den 12. marts 2009

Karpeltunnelsyndrom

Karpeltunnelsyndrom lyder som en by fjernt i østlandet men det er en simpel sygdom som er meget almene her i dk..Ja jeg ved ikke hvor mange der har haft det og kender nogen osv osv, men nu er det min tur der står for det sygdomsforløb.
Ja hele min hånd snurrer og sover og de er følelsesløse og ubrugelig...Det kommer af at ha en hårdt mauelt arbejde, som min læge så pænt siger.
ork operationen varer kun et split sekund og så er jeg færdig og sygemeldinger bagefter for hvem kan klare et arbejde med 130 procent effektivitet som arbejdsgiveren nu forlanger ,ihvertfald min.
Det bedste og hold fast hvor er det godt...jeg skal ikke på arbejde ihvertfald de næste 3 uger..
Hold kæft hvor blir det fedt :-)

1 kommentar:

Malene Klejs sagde ...

Hehe..ja du kan jo lige så godt få noget sjovt ud af den sygemelding.
Rigtig god weekend!