mandag den 16. marts 2009

Ubruglig

Efter opreationen har jeg faktisk opdaget hvor afhængig vi er af vores hænder...
Ihh bare jeg kunne gøre ditten og datten..
Mit strikketøj-madlavningen-tørre bord af -vride en klud- tage underbusker på uden at den bliver skæv-knapper-skrive her på pc med kune en hånd og en finger på næste hånd
Sikke den skaber sig den hånd og gør ondt hvis den blir overanstrengt..
Uha jeg har ikke lagt mærke til det før.
Har taget den som selvfølgelighed ..
Vil aldrig mere tage min hånd som en selvfølgelighed
Det gode er at manden i huset laver alt det kedeligt :-)
Så lidt positivt er der også..gnæk gnæk :-()

2 kommentarer:

Klejs sagde ...

Gnæk gnæk...

Malene Klejs sagde ...

Håber det bliver bedre med tiden, Lissi, så du igen kan komme i gangmed strikketøjet. Og lad bare Erling vaske op lidt endnu.