fredag den 24. juli 2009

En gæv kvinde

Jeg har ingen billeder af denne gæve kvinde, som jeg vil skrive om, men hun har et billed i min hjerte.
Desværre gik hun bort ganske tidlig alder.
Hun var meget varm hjertet og god som dagen er lang og hjælpsom.
Hvis jeg ikke har haft hende, så ved jeg ikke hvordan det var gået min mor.
Denne gæve kvinde tog sig af min mor som sin egen.
Hjalp hende med indkøb og andre daglige ting samt invitere hende hjem i højtiderne og hyggede sig om hende. Fulgte hende til lægen og senere hospital hvor hun til sidst måtte stoppe pga sygdom. Hun gjorde magt og meget og ikke kun for min mor, men sandelig også for mange andre. Hendes døtre var hendes et og alt , dem elskede hun overalt på jorden og gjorde alt simpelthen alt for dem. Det er en forfærdelig tab for dem og især at de skulle miste hende for det onde kræft. Jeg er hende meget taknemlig for alt hvad hun har gjort og hun vil altid have en plads i mit hjerte. Dem der kender mig , ved hvem jeg taler om, så jeg nævner ingen navne og dem som kender hende er helt sikkert enig med mig om hun er en engel der har forladt sine kære på jorden.

2 kommentarer:

Klejs sagde ...

Himlen er en (STOR) stjerne rigere.

Malene Klejs sagde ...

Kendte også denne hjertevarme kvinde som fik stor betydning for mig i mine teenager år. Jeg kunne altid ringe til hende hvis der var noget, og hun gav de dejligste varmeste knus. Hun var et meget varmt og lattermildt mennsker og min mormor talte tit om hende. Hun vil i sandhed blive savnet af mange mennesker, både dem der var omkring hende hele tiden, men også dem der kun mødte hende sjældent, for hun var et menneske som man kun kan huske for det gode.
En tåre herfra.