onsdag den 29. juli 2009

Fagre nye mad verden

Det er ikke så langt tid siden, vi har fået kabel tv.
Ja uha sikke mange programmer vi nu kan se.....
Hold da op. før så vi kun disse programmer, når vi besøgte nogen der havde mange flere programmer end dr1 og tv2, men nu..
Jeg kan godt sige dig , vi ser mange madprogrammer.
Bare i dag så vi to timer med Ramsey og bagefter på DR2 så vi Camilla Plum og hendes ned på jorden madlavning.uhmmmm..jeg er godt sulten..men jeg er også inspirere til i morgen vil jeg prøve at lave fisk med graniture og pesto og syltede agurker og ja jeg vil lave det hele, men kun i mine tanker.
Efter en hård dags arbejde bliver det begrænset, hvor meget man kan lave, men det er dejlig at tænke på. :-)

1 kommentar:

Malene Klejs sagde ...

Åh ja lad os være glad for at vi (endnu) ikke har duft-tv. Sikke en lidelse det ville være. Min mave ville knurre konstant.
God fornøjelse med madlavningen. Skulle I lave for meget kommer jeg da gerne og hjælper med at spise resterne..hehe