onsdag den 24. marts 2010

Ditte

Jeg er bare så glad..
Tænk..jeg skal se Ditte fra mit arbejde på lørdag...
Hun stoppede for to år siden og gik  på efterløn..
En rigtig god kollega jeg havde.
Jeg startede på mit job i 1999 og det gjorde Ditte også.
Hun var  i aftensvagt og jeg i dagvagt.
Vi faldt godt i snak og senere kom hun på dagvagt.
Hun var en rigtig god kollega som fortalte hvad hun hørte i radio om morgen på vej til arbejde og hun fortalte hvad jeg gik glip af i pausen bagefter,..
Hun og hendes mand hjælp os dengang vi havde en masse bøvl med bilen og den var på værksted i 3 uger.
Hendes mand er bare så sød.
Ja hun var  min hørerør..
Det er sådan nogle kollegaer der gør det hele værd at gå på arbejde for.
Så fik jeg Ci og det blev bedre med  at følge med det ping pong kollegaerne har i mellem-
Hun gik på efterløn og nu skal vi ses..
Det blir hyggelig ...

Ingen kommentarer: