søndag den 21. november 2010

Ferie i Nice-1 del


Efter en veloverstået flyvetur fra Tirstrup-Kastrup til Nice, bliver jeg hentet af de to i en hvid BMW.
Vi kører gennemturist kvarter op i bjerget.
Der ligger en hel lille by for sig selv...Gagnes de Sur.
Det1 billed viser deres hoved dør.
Som i kan se er det i e ngamle kvarter med smalle-stejle stræder og mange små gyder og jeg tænkte..hold da op..her finder jeg aldrig rundt.
Det var faktisk meget sjovt for det endte jeg med..hehe....men mørkt var det om aftenen og lidt uhyggeligt.

Deres hjem var sådan en slags hule fornemmelse og bestod af en indgang direkte ind til køkkenet ,som ligner en bar.
Annie fortalte da de flyttede ind stod der småflasker på baren og ved vinduet og en varm sommerdag, stod døren åben og ind trådte to ind og bestilte to drinks ,men der måtte de fortælle , at det ikke var en bar men privat. To flove mennesker gik igen.
Derefter fjernede de flaskerne så det ikke virkede tillokkende for folk fremover.

De var rigtig god til at varte mig op med althverkens lækerier fra Nice med en stænk af sydlandsk mad og vin.
Vi hyggede os meget med snak og latter i alle dage.

2 del fortsætter næste gang..
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: