onsdag den 24. november 2010

Ferie i Nice 2 del

Den næste dag gik christian og jeg ned til bageren.
Det skal i bogstavlig talt siges at vi gik ned..ned og ned.
Chrisian fortalte at i starten troede han der stod hotel på dette hus men så opdagede han at der var to prikker over o i hotel og det betød altså Rådhus, så på det første billed forestiller det en rådhus med resturant nedenunder.

Så gik det op og op med brødet og som i kan se, føler jeg Christian i r----.
Puha! godt med noget kondi.
Vejret er efterårs vejr og 10 grader mer end Dk.
Ja så tog vi lige først hen til en storcenter for de havde problemer med deres internet og for at fordrive tiden fotograferet jeg deres julepynt.
De fleste er jeg katolikere så de fejre det den 25 december.
Vi gik ind i en masse sæbe forretninger for de skulle finde en masse sæbe med hjem til deres søn og det var ikke en hvilke som helst sæbe (hånd) så jeg fik set rigelig forretninger med sæber.

Så tog vi på marked i Nice og der var meget at se på.
Vi blev efterhånden sulten og klokken nærmere sig halv to så hvis vi skulle ha mad inden de holdt middags lukning, så hastede det..
Vi fandt et godt fiske resturant ...mere flg senere









Posted by Picasa

Ingen kommentarer: