torsdag den 2. december 2010

Lakker mod ende

Nu viser tiden sig at alt få sin ende.
Jeg skal starte med at arbejde igen.
Det har været en god periode og også en dårlig.
Jeg fik ikke nået alt det jeg planlagte.
Alle de ting jeg ville lave med perler og snor og fletning og læse bøger og rydde op og lært at bruge min pc , har jeg  ikke fået gjort , men jeg håber at nå det i år???


Nu på mandag går det løs med  arbejde.
Ganske vist på deltid men alligevel
Bordet fanger-arbejdet sluger alt min energi og tid.
Ja og det kan jeg bare blive ved med indtil jeg går på pension..
Sikke gode udsigter  man har...
Suk!!!!
Alligevel skal det blive godt at komme tilbage til Skejby.
Der er  ikke noget arbejde jeg har haft, som slår det sted.
Der hører jeg til og ærgerlig, at jeg begyndte der.
Hvis ikke ,så havde jeg også søgt et eller andet flexhalløj , som alle de andre..
Tankevækkende tanker jeg har..??????
Åhh jeg går i seng og nyder den sidste dag med at sove længe i morgen.

Ingen kommentarer: