fredag den 26. november 2010

Ferie i Nice 3 del

Da vi sad på dette fine fiskeresturant bestilte vi forskellige måltider.
Christian valgte en boillebasse suppe som han faktisk kunne dele med os.
Tallerken var kæmpe stor. Han blev mere og mere rødere i kinden af at spise det.
Tjeneren foreslog han gik tre gange rundt om markedet og så kom tilbage og spiste det, men den gik ikke.
Han var prob mæt.

Annie valgte en grydefuld muslinge med salat og jeg kan godt fortælle jer, at hun spiste det hele.
Jeg valgte bare en alm laks med beanaise sauce, bagt kart, løse ris, kogte bønner og salat og vi fik alle en kæmpe stor portion, så vi trillede derfra.
Det var en rigtig herremåltid vifik den dag.
Vi går videre rundt i Nice og køber en kop lille bitte kaffe med en lille bitte kage og en lille bitte is og en lille bitte vanielle fromage ,
Det var en traditionelt eftermiddags kaffe.
Vi var inde og se katedralen og ellers det som alle turister ser!!
Så gik turen hjem til deres lejlighed i Gagnes de Sur.

I deres hjem havde de en mægtig udsigt over Nice og Annie havde jo planlagt vi skulle sidde derude og nyde udsigtet og drikke kaffe og strikke og sy og snakke, men vejret var ikke til det pga ustadig regn, så her får i bare billedet af hvad der venter mig næste gang jeg kommer der,
Så vil jeg slutte med dette omgang Nice oplevelser.
Jeg har meget meget mer men alt når sin ende.
Slut-prut -finale.

Posted by Picasa

2 kommentarer:

Klejs sagde ...

Tak for billederne. Rart at få sat dem på til dine fortællinger.

Men kunne du ikke gøre billederne lidt større?

Når du har uploadet billeder på dit indlæg, så højreklik på hver enkelt billede og der vil der dukke en menu op der står billedstørrelser på, du trykker bare på stor.

Lissis blog sagde ...

Nå ja det er rigtig..
Jamen det gør jeg næste gang